account-addressaccount-ordersaccount-passwordaccount-paymentaccount-preferencesaccount-profileform-errorform-validGroupvideo-pausevideo-play

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

Totodată, în conformitate cu legea sus menționată, reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avut un viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală. 
Pentru a emita o rambursare, 
utilizați reclamație.

Modalități de returnare a bunurilor.

Returnarea mărfurilor este posibilă în două moduri.

La returnarea bunurilor în magazin, este necesar să se depună originalele următoarelor documente:

Schimbul de bunuri către magazin este posibil numai din următoarele motive:

Este posibil să faceți schimb de mărfuri pentru același model de dimensiune diferită (dacă este disponibilă).

Modalitate de rambursare

Banii sunt transferați în cardul bancar sau în portofelul electronic de la care a fost plătită ordinul. Transferul este de până la 10 zile lucrătoare după primirea și verificarea bunurilor returnate.