account-addressaccount-ordersaccount-passwordaccount-paymentaccount-preferencesaccount-profileform-errorform-validGroupvideo-pausevideo-play

Pentru inițierea procesului de restituire a contravalorii produsului sau inlocuirea cu un alt produs, Vă rugăm să îndepliniți formularul:

IMPORTANT! In cazul in care solicitati schimbul de marime sau inlocuirea produsului existent cu un alt produs, pe linga formularul pe care il completati, sa indicati obligatoriu in comentariul comenzii Dvs marimea care doriti la schimb (in cazul schimbului de marimi) si cu ce produs doriti sa inlocuiti produsul Dvs (in cazul schimbului de produs). Fara plasarea informatiei respective in comanda Dvs., nu vom putea efectua schimbul de marime sau inlocuirea cu un alt produs!

IMPORTANT! In cazul in care solicitati schimbul de marime sau inlocuirea produsului existent cu un alt produs, pe linga formularul pe care il completati, sa indicati obligatoriu in comentariul comenzii Dvs marimea care doriti la schimb (in cazul schimbului de marimi) si cu ce produs doriti sa inlocuiti produsul Dvs (in cazul schimbului de produs). Fara plasarea informatiei respective in comanda Dvs., nu vom putea efectua schimbul de marime sau inlocuirea cu un alt produs!

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

Totodată, în conformitate cu legea sus menționată, reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avut un viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală. 

Schimbul de bunuri este posibil numai din următoarele motive:

  • Dimensiunea este mare
  • Dimensiunea este mică
  • Acest produs nu se încadrează în aspect.

Este posibil să faceți schimb de mărfuri pentru același model de dimensiune diferită (dacă este disponibilă).

Modalitate de rambursare

Banii sunt transferați în cardul bancar sau în portofelul electronic de la care a fost plătită ordinul. Transferul este de până la 14 zile lucrătoare după primirea și verificarea bunurilor returnate.

Stimați clienți.

Prin prezenta, Vă aducem la cunoștința Dvs că ”GHS-COM” S.R.L. este înregistrată în calitate de operator de date cu caracter personal cu nr. 0001929.
Astfel, toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133 din data de 08 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
În condițiile în care solicitați restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea cu un produs similar sau de alt model, în conformitate cu Legea nr. 105 din data de 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor, consumatorul (clientul) depune o reclamație în acest sens.
Odată cu depunerea reclamaţiei, consumatorul prezintă o copie de pe bonul de casă sau o copie de pe alt document care confirmă efectuarea cumpărăturii (inclusiv certificatul de garanţie).
În oricare din condițiile menționate mai sus, pentru satisfacerea completă a reclamației, Vă rugăm să ne oferiți consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Categorii de date cu caracter personal care sunt necesare pentru identificarea Dvs ca și client (consumator):
-         Nume, prenume;
-         Adresa de domiciliu;
-         Telefon de contact;
-         IDNP;
-         Nr. și seria actului de identitate.

IMPORTANT! Categorii de date precum: numele/prenumele, IDNP, nr. și seria actului de identitate sunt obligatorii pentru completarea Dispoziției de plată, care este un formular tipizat reglementat pentru plăți din cont, conform prevederilor legale și este aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 216 din 28 decembrie 2015.