account-addressaccount-ordersaccount-passwordaccount-paymentaccount-preferencesaccount-profileform-errorform-validGroupvideo-pausevideo-play

Pentru inițierea procesului de restituire a contravalorii produsului, Vă rugăm să îndepliniți formularul:

IMPORTANT! In cazul in care solicitati schimbul de marime sau inlocuirea produsului existent cu un alt produs, pe linga formularul pe care il completati, sa indicati obligatoriu in comentariul comenzii Dvs marimea care doriti la schimb (in cazul schimbului de marimi) si cu ce produs doriti sa inlocuiti produsul Dvs (in cazul schimbului de produs). Fara plasarea informatiei respective in comanda Dvs., nu vom putea efectua schimbul de marime sau inlocuirea cu un alt produs!

IMPORTANT! In cazul in care solicitati schimbul de marime sau inlocuirea produsului existent cu un alt produs, pe linga formularul pe care il completati, sa indicati obligatoriu in comentariul comenzii Dvs marimea care doriti la schimb (in cazul schimbului de marimi) si cu ce produs doriti sa inlocuiti produsul Dvs (in cazul schimbului de produs). Fara plasarea informatiei respective in comanda Dvs., nu vom putea efectua schimbul de marime sau inlocuirea cu un alt produs!

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

Totodată, în conformitate cu legea sus mentionată, reclamatiile apărute din parteaționată, reclamațiile apărute din parteaționată, reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avut un viciu (defect de fabricatie) nu si în conditiile de uzură normală.

Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor

1. În perioada termenului de garanţie, consumatorii depun reclamaţiile referitoare la produsele necorespunzătoare iniţial vînzătorului.

2. Odată cu depunerea reclamaţiei, consumatorul prezintă o copie de pe bonul de casă sau o copie de pe alt document care confirmă efectuarea cumpărăturii (inclusiv certificatul de garanţie).

SCHIMB

Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare

Consumatorul este în drept să ceară vînzătorului în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate
utiliza conform destinaţiei din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenţei de preţ, a recalculului corespunzător.

Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să solicite restituirea contravalorii produsului.

Schimbul de bunuri este posibil numai din următoarele motive

  • Mărimea este nepotrivită
  • Acest produs nu se încadrează în aspect.

Este posibil să faceți schimb de mărfuri pentru acelasi model de dimensiune diferită (dacă este disponibilă).

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin prezenta, Vă aducem la cunoștința Dvs că ”GHS-COM” S.R.L. este înregistrată în calitate de operator de date cu caracter personal cu nr. 0001929.
Astfel, toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133 din data de 08 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
În condițiile în care solicitați restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea cu un produs similar sau de alt model, în conformitate cu Legea nr. 105 din data de 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor, consumatorul (clientul) depune o reclamație în acest sens.
În oricare din condițiile menționate mai sus, pentru satisfacerea completă a reclamației, Vă rugăm să ne oferiți consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Categorii de date cu caracter personal care sunt necesare pentru identificarea Dvs ca și client (consumator):
-         Nume, prenume;
-         Adresa de domiciliu;
-         Telefon de contact;
-         IDNP;
-         Nr. și seria actului de identitate.

IMPORTANT! Categorii de date precum: numele/prenumele, IDNP, nr. și seria actului de identitate sunt obligatorii pentru completarea Dispoziției de plată, care este un formular tipizat reglementat pentru plăți din cont, conform prevederilor legale și este aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 216 din 28 decembrie 2015.

 

Ghid de mărimi